* Это НАИЛУЧШИЙ и ДОСТУПНЫЙ ПО ЦЕНАМ магазин для приобретения японских мотозапчастей. * Зарегистрируйтесь сейчас и получите удивительные скидки и другие выгодные предложения! *Более 2,000,000 разных товаров. Невозможно НЕ НАЙТИ нужные вам запчасти и экипировку.
ВОЙТИ В WEBIKE JAPAN
Введите ваш email от 6 знаков.
Введите действительный адрес электронной почты.
Пользователь с таким email уже существует.
Ваш аккаунт заблокирован.
Указан неверный пароль и/или Email.
Нам не удалось авторизовать Ваш аккаунт через Facebook.
Требуется ваш Email, пожалуйста введите действительный адрес email.
Поздравляем! Ваш новый аккаунт создан успешно! Теперь вы можете воспользоваться особыми привилегиями для клиентов Webike и получить наиболее выгодные предложения. Если у Вас какие либо вопросы, пожалуйста, обратитесь к нам через ОБРАТНУЮ СВЯЗЬ.
Подтверждение отправлено на электронную почту, указанную Вами при регистрации аккаунта. Если письмо не получено, попробуйте связаться с нами через обратную связь.
We use cookies to provide and improve our services. By using our site, you consent to our Privacy Policy including cookie. Learn more
The pure Clutch Shoe of ZZ is a thing of two sheets.Since condition on which a authentic positive one slides overly and which is acting as Locke in the Brake occurred frequently, and he wanted to also use that of three sheets this time, it purchases.
The pure Clutch Shoe of ZZ is a thing of two sheets.Since condition on which a authentic positive one slides overly and which is acting as Locke in the Brake occurred frequently, and he wanted to also use that of three sheets this time, it purchases.The > using feeling is the touch which is effective with Gatun.Since the Clutch outer was caught immediately, naturally the Start also became good.
ตัวคลัทชสวยงามตามรูปตัวอย่าง ตอนนี้พึ่งใส่หน้าสัมผัสยังไม่ 100% ช่วงรอบกลางขึ้นไปจับดี แต่ช่วงออกตัวยังมีลื่นๆอยู่สปริงหน่วงให้คลัทชจับที่รอบสูงขึ้นนิดหน่อยตามเสปคของสปริง โดยรวมพอใจได้ลองของ malossi แล้ว ให้ 4 ดาวหัก 1 ดาวเนื่องจากราคาสูงไปหน่อยเมื่อเทียบกับประสิทธิภาพที่เพิ่มThe clutch body is beautiful according to the sample image. At this moment, just put the contact face still not 100% during the middle cycle up to catch well. But the release period is still slipperyDelayed springs allow the clutch to catch at a slightly higher angle according to the spring section. Overall satisfied, have tried malossi's, then give 4 stars, deduct 1 star due to a little higher price compared to the added performance.translated by Google TranslatorView Detail
About quality and textureКогда появилась необходимость в усиленном сцеплении недолго думая я заказал Malossi Fly, так как оно имеет три колодки вместо двух стандартных и к тому же увеличенной площади, то есть колодка шире и длиннее, что дает намного более сильную силу зацепления при старте и на большой скоростиПлата сцепления Malossi позволяет более серьезно подходит к улучшению и повышению мощности двигателя, так как при низком коэффециенте сцепления в узле трансмиссии не получится реализовать высокую мощность с чем я и столкнулся, используя стандартное узкое сцепление с двумя колодками, которое не способно передавать быстрое вращение коленвала на ось редуктораAbout the feeling of useОтличные впечатления от покупки и качества товара, в комплекте стикер и белые пружины, установленные с завода в плату сцепления, это достаточно мягкие пружины, подходящие для стандартного двигателя, для дальнейшей настройки потребуется дополнительный комплект пружин разной жесткостиProducts to buy togetherСовместно с колодками сцепления Malossi для мощных двигателей необходимо покупать набор настроечных пружин, чтобы выбрать наиболее подходящую к вашей конфигурации Difficulty of installationПростая установка взамен оригинального сцепления, требуется снять модуль сцепления ключом #14 и далее открутить большую шайку #34, заменить плату и собрать обратно для дальнейшей настройкиCost performance and comparison with other productsЦена обычная, не низкая и не высокая, но за качество стоит платить, для Suzuki ZZ нет конкурентов в этом сегменте, плата сцепления только MalossiAbout shipping and packagingПростая упаковка в мягкий блистер, товар прочный, поэтому не подвержен повреждению при транспортировкеAny concerns, cautions, or advice when purchasingВажна настройка каждого узла и этот не исключение, возможно понадобится менять пружины на более тугие, для этого сущетсвует в продаже отдельный комплектView Detail
ตัวคลัทชสวยงามตามรูปตัวอย่าง ตอนนี้พึ่งใส่หน้าสัมผัสยังไม่ 100% ช่วงรอบกลางขึ้นไปจับดี แต่ช่วงออกตัวยังมีลื่นๆอยู่สปริงหน่วงให้คลัทชจับที่รอบสูงขึ้นนิดหน่อยตามเสปคของสปริง โดยรวมพอใจได้ลองของ malossi แล้ว ให้ 4 ดาวหัก 1 ดาวเนื่องจากราคาสูงไปหน่อยเมื่อเทียบกับประสิทธิภาพที่เพิ่มThe clutch body is beautiful according to the sample image. At this moment, just put the contact face still not 100% during the middle cycle up to catch well. But the release period is still slipperyDelayed springs allow the clutch to catch at a slightly higher angle according to the spring section. Overall satisfied, have tried malossi's, then give 4 stars, deduct 1 star due to a little higher price compared to the added performance.translated by Google TranslatorView Detail
Fits: HONDA FORZA X (Z is not compatible) 250CC MF10, HONDA FUSION 250CC CN, HONDA FORZA X (Z is not compatible) 250CC MF08, HONDA FORSIGHT 250CC, HONDA FORZA 250CC MF06
There was only one phenomenon that did not solve easily because Tuning of many directions was done at the same time. There was difficulty to handle like breathing for a moment just after opening Axel and Clutch meat. I did not improve it even if I changed the setting of carburetor, so I dared to update Clutch. With 2 OEMs and 3 Malossi, the area of ??contact with Clutch bell is wide, Clutch slip is almost nothing. Timing of Clutch meat is not much different from OEM ProductView Detail
Since BARIETA of the malossi was put into the pulley, the clutch was also made into the fly clutch of a malossi. the beginning -- also biting -- although it is good, the feeling of torque from 8000 rpm is uncanny! Since meat rotational frequency is only 5000 rpm, it is easy to treat town riding and the highest!View Detail
?attachment The CBR650R is mounted at the same position angle as the NORMAL. However, when the handlebar was cut to the Left lock, it interfered with the interior cover next to the Meter, so the interior cover was cut away. I also purchased a 45° angled banjo adapter for the mesh hose to accommodate the tension of the mesh hose. ・NORMAL (Reserve integrated horizontal master) Impressions of No complaints on public roads. Familiar feel and very easy to handle. However, when the brake is set to "hard brake," the rate of increase in braking force relative to the input seems to decrease, and the brake becomes more forceful. Radipon (Reserve separate body portrait master) Impressions of It was totally different from what I expected, my expectation was that it would feel like a Rear brake… It is really a mild and easy-to-handle radipon. On public roads, it feels like NORMAL! I wonder if it's because NORMAL is the same NISSIN? But I felt the radipon effect from Breaking a little stronger, and It can be hung up to a hard brake without effort. I felt trust that this could stop.View Detail
I purchased this for use with multiple Helmets. 。 Mount included with the BOLD. Microphone and speaker are not included and must be purchased separately.View Detail
САМЫЙ БОЛЬШОЙ
МАГАЗИН В ЯПОНИИ
РАСПРОДАЖИ,
АКЦИИ, СКИДКИ
БЫСТРАЯ
ДОСТАВКА