* Это НАИЛУЧШИЙ и ДОСТУПНЫЙ ПО ЦЕНАМ магазин для приобретения японских мотозапчастей. * Зарегистрируйтесь сейчас и получите удивительные скидки и другие выгодные предложения! *Более 2,000,000 разных товаров. Невозможно НЕ НАЙТИ нужные вам запчасти и экипировку.
ВОЙТИ В WEBIKE JAPAN
Введите ваш email от 6 знаков.
Введите действительный адрес электронной почты.
Пользователь с таким email уже существует.
Ваш аккаунт заблокирован.
Указан неверный пароль и/или Email.
Нам не удалось авторизовать Ваш аккаунт через Facebook.
Требуется ваш Email, пожалуйста введите действительный адрес email.
Поздравляем! Ваш новый аккаунт создан успешно! Теперь вы можете воспользоваться особыми привилегиями для клиентов Webike и получить наиболее выгодные предложения. Если у Вас какие либо вопросы, пожалуйста, обратитесь к нам через ОБРАТНУЮ СВЯЗЬ.
Подтверждение отправлено на электронную почту, указанную Вами при регистрации аккаунта. Если письмо не получено, попробуйте связаться с нами через обратную связь.
We use cookies to provide and improve our services. By using our site, you consent to our Privacy Policy including cookie. Learn more
Подходит для:
SUZUKI VERDE , SUZUKI LETS II (2Cycle) , SUZUKI LETS II (2Cycle) All years S (), SUZUKI HI UP All HIUP models, SUZUKI HI UP HIUP R All models
View more
I think that it is a thing of the category which can be perfectly called a Piston while there is Piston for 49-cc repair in large quantities.The ring is also incorporated from the beginning, and it will not be printed if even BALI picking and attachm
I think that it is a thing of the category which can be perfectly called a Piston while there is Piston for 49-cc repair in large quantities.The ring is also incorporated from the beginning, and it will not be printed if even BALI picking and attachment are done well.It was easy to construct the Piston pin and a Circlip.
About quality and textureПоршневой комплект высочайшего качества, изготовлен из наиболее подходящего сплава с низким коэффициентом теплового расширения, что необходимо для 2т двигателя с большим объемом цилиндра, зазор по моим личным замерам составляет 0,06мм, что является нормой для данного диаметра согласно технической литературеAbout the feeling of useНаилучшие впечатления, оригинальный цилиндр был успешно расточен для данного поршневого комплекта, установлен зазор 0,06мм, как и предполагалось производителем поршня, запуск прошел успешно, компрессия 12 очков, пробег более 200км - все прекрасно, мощность ощутимо выросла, объем двигателя стал 133сс, после расточки цилиндра пришлось немного поправить продувочные окна, тк диаметр изменился значительно, но в этом нет никаких проблем, очень бюджетный и качественный способ увеличить объем двигателяProducts to buy togetherПоршень продается для растачивания заводского цилиндра, в комплекте находится поршень, кольца, стопорные кольца, поршневой палец, документацияDifficulty of installationЛегкая установка в подготовленный цилиндр, основная сложность в расточке цилиндра, необходим мастерCost performance and comparison with other productsНизкая стоимость, высокое качество, конкурентов нет в данной категорииAbout shipping and packagingУпаковано в мягкий пакет, но поврежений во время транспортировки не возниклоAny concerns, cautions, or advice when purchasingЭтот поршень не подходит в стандартный цилиндр, учитывайте это!View Detail
The power of the bws100 was lowered, so I found it and ordered it as soon as I was about to replace the piston The material was good and the finish was excellent. Exactly fitted and satisfied with the increased output.View Detail
The pack age is best,first time I try KN PLANING PRODUCT, the product is nice finish the best part is it compatible with polini corsa kit that I beat blast most scooters in Hollywood by doing a delivery around area and time is not anyone best friend then need to go next size up from 47>48 and this is 97% perfect for alternative option just need little to make it match KN heavier by 7.xx g(48mm),after instal n some heat circles she just back to business scream out loud every twist like sun up n dow n never cry have to c how long will last but so far so good love it such a sensation should be better with 48mm head but well I wait for the next size and shabang ^^ I recommend kn planing product . Cu soon hoa01 ***Thank you webikejapan/kn planing View Detail
good product from kn kikaku. very good package. piston and piston ring that look good. it great fit with old genius cylinder. i use on dio zx AF35. thanks webike!View Detail
?attachment The CBR650R is mounted at the same position angle as the NORMAL. However, when the handlebar was cut to the Left lock, it interfered with the interior cover next to the Meter, so the interior cover was cut away. I also purchased a 45° angled banjo adapter for the mesh hose to accommodate the tension of the mesh hose. ・NORMAL (Reserve integrated horizontal master) Impressions of No complaints on public roads. Familiar feel and very easy to handle. However, when the brake is set to "hard brake," the rate of increase in braking force relative to the input seems to decrease, and the brake becomes more forceful. Radipon (Reserve separate body portrait master) Impressions of It was totally different from what I expected, my expectation was that it would feel like a Rear brake… It is really a mild and easy-to-handle radipon. On public roads, it feels like NORMAL! I wonder if it's because NORMAL is the same NISSIN? But I felt the radipon effect from Breaking a little stronger, and It can be hung up to a hard brake without effort. I felt trust that this could stop.View Detail
I purchased this for use with multiple Helmets. 。 Mount included with the BOLD. Microphone and speaker are not included and must be purchased separately.View Detail
САМЫЙ БОЛЬШОЙ
МАГАЗИН В ЯПОНИИ
РАСПРОДАЖИ,
АКЦИИ, СКИДКИ
БЫСТРАЯ
ДОСТАВКА