* Это НАИЛУЧШИЙ и ДОСТУПНЫЙ ПО ЦЕНАМ магазин для приобретения японских мотозапчастей. * Зарегистрируйтесь сейчас и получите удивительные скидки и другие выгодные предложения! *Более 2,000,000 разных товаров. Невозможно НЕ НАЙТИ нужные вам запчасти и экипировку.
ВОЙТИ В WEBIKE JAPAN
Введите ваш email от 6 знаков.
Введите действительный адрес электронной почты.
Пользователь с таким email уже существует.
Ваш аккаунт заблокирован.
Указан неверный пароль и/или Email.
Нам не удалось авторизовать Ваш аккаунт через Facebook.
Требуется ваш Email, пожалуйста введите действительный адрес email.
Поздравляем! Ваш новый аккаунт создан успешно! Теперь вы можете воспользоваться особыми привилегиями для клиентов Webike и получить наиболее выгодные предложения. Если у Вас какие либо вопросы, пожалуйста, обратитесь к нам через ОБРАТНУЮ СВЯЗЬ.
Подтверждение отправлено на электронную почту, указанную Вами при регистрации аккаунта. Если письмо не получено, попробуйте связаться с нами через обратную связь.
We use cookies to provide and improve our services. By using our site, you consent to our Privacy Policy including cookie. Learn more
The thickness of the purchased Shoe was the same as OEM Product running over 10,000 kilometers. What is it? Originally the product itself is thin. Brake is also worse than OEM Product. I do not know what I exchanged for.
The price is quite cheap and it is durable, but the braking power and Brake squeal in the rain are terrible. I don't think there is a Repeat.View Detail
When I write the impression which I put it on, I feel that the stripe at the time of manufacture is in the long curvature of the liner at a certain interval, so it might be better to apply the chamfer lightly to the whole surface. I put it in the front of the CROSS CUB, so the performance is the same as the OEM and large, and it is easier to install than the short Type because it is a long spring Ring Type.View Detail
I'm using this as a replacement for the 06430-KSY-900 on my SUPER CUB. I think it's because of that. It is cheap and the other quality is good, so please improve it.View Detail
I have installed it in the front and back of JAZZ. The installation was a breeze. They have been in place for about 6 months since I installed them. The more you grip it the more it works. I don't ride in the rain, so I don't know how well it works on rainy days.View Detail
About quality and textureКолодки выполнены по стандартам и лицензии ведущих производителей мотоциклов, а значит качество высокое и на уровне оригинальных запчастейВизуально материал колодок является полной копией оригинального, держа в руках оригинал и NTB их тяжело отличить, если не смотреть на надписи, запас колодок также идентичен и очень большой, запас пробега обещает быть большимAbout the feeling of useЧто касается использования, пробег пройденный на этих колодках около 350км, износа нет, регулировочный трос не подкручивался, барабан чистый, а значит колодки без асбеста, будет меньше пыли и продуктов износа, торможение четкое, сильное, не требует большого преднатяга регулировочного винтаПосмотрим, на сколько долго хватит данных колодок, но я рассчитываю минимум на 5000км, это будет достойным результатомProducts to buy togetherСовместно с колодками не требуется ничего покупать, все есть в комплекте для заменыDifficulty of installationЛегкая установка на место старой детали, требуется открутить глушитель и заднее колесоCost performance and comparison with other productsНизкая и очень приятная стоимость, при этом качество сравнимое с оригиналомAbout shipping and packagingПростая упаковка в пакет, повреждений при транспортировке не выявленоAny concerns, cautions, or advice when purchasingВсегда проверяйте совместимость деталей с вашим мотоцикломView Detail
The price is quite cheap and it is durable, but the braking power and Brake squeal in the rain are terrible. I don't think there is a Repeat.View Detail
The front brake had too much play and could no longer be adjusted, so it was replaced with this product. I thought I would try it. I haven't replaced it yet, so I don't know how it will work, but I commute Main So I think Large is sturdy.View Detail
?attachment The CBR650R is mounted at the same position angle as the NORMAL. However, when the handlebar was cut to the Left lock, it interfered with the interior cover next to the Meter, so the interior cover was cut away. I also purchased a 45° angled banjo adapter for the mesh hose to accommodate the tension of the mesh hose. ・NORMAL (Reserve integrated horizontal master) Impressions of No complaints on public roads. Familiar feel and very easy to handle. However, when the brake is set to "hard brake," the rate of increase in braking force relative to the input seems to decrease, and the brake becomes more forceful. Radipon (Reserve separate body portrait master) Impressions of It was totally different from what I expected, my expectation was that it would feel like a Rear brake… It is really a mild and easy-to-handle radipon. On public roads, it feels like NORMAL! I wonder if it's because NORMAL is the same NISSIN? But I felt the radipon effect from Breaking a little stronger, and It can be hung up to a hard brake without effort. I felt trust that this could stop.View Detail
I purchased this for use with multiple Helmets. 。 Mount included with the BOLD. Microphone and speaker are not included and must be purchased separately.View Detail
САМЫЙ БОЛЬШОЙ
МАГАЗИН В ЯПОНИИ
РАСПРОДАЖИ,
АКЦИИ, СКИДКИ
БЫСТРАЯ
ДОСТАВКА